Performance and emissions characteristics of hydrogen-diesel heavy-duty engines: the influence of engine control parameters

Par Conseil national de recherches du Canada

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DOITrouver le DOI : https://doi.org/10.1016/j.ijhydene.2025.02.135
AuteurRechercher : Identifiant ORCID : https://orcid.org/0000-0003-0835-9395; Rechercher : 1Identifiant ORCID : https://orcid.org/0000-0002-3887-9490; Rechercher : 1; Rechercher : 1Identifiant ORCID : https://orcid.org/0000-0002-5508-709X; Rechercher : 1; Rechercher : 1Identifiant ORCID : https://orcid.org/0000-0001-8456-7749; Rechercher : Identifiant ORCID : https://orcid.org/0000-0001-9784-6456
Affiliation
  1. Conseil national de recherches du Canada. Innovations dans les énergies propres
Bailleur de fondsRechercher : Natural Resources Canada Office of Energy Research and Development; Rechercher : National Research Council Canada
FormatTexte, Article
Sujethydrogen-diesel dual-fuel combustion; greenhouse gas emissions; diesel injection timing; H₂ slip; CO₂ reduction
Résumé
Date de publication
Maison d’éditionElsevier
Déclaration de droit d’auteur
  • His Majesty the King in Right of Canada, as represented by National Research Council Canada. Published by Elsevier Ltd. on behalf of Hydrogen Energy Publications LLC.
Licence
Dans
Langueanglais
Publications évaluées par des pairsOui
IdentificateurS0360319925007001
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Identificateur de l’enregistrementecc4cae2-2add-4bb5-8249-420a0b256c6a
Enregistrement créé2025-05-23
Enregistrement modifié2025-05-23
Date de modification :